Det vil du gerne vide


Vi laver skriftlige kundeaftaler

Ved fast rengøring enten hver uge eller hver 14. dag laver vi en skriftlig kundeaftale, hvor der er beskrevet hvad der skal gøres, hvilken dag og tidsrum samt prisen.


Vi vil gerne snakke med dig

Derfor tager vi telefonen og besvarer mails hverdage ml. 8.30-15.00. Hvis vi ikke kan tage telefonen er det nok fordi vi støvsuger, så bare læg en besked og vi vender tilbage hurtigst muligt. Du er også velkommen til at kontakte os på andre tidspunkter, og vi vil gøre vores bedste for at besvare din henvendelse.


Når vi skal ind i dit hjem

Passer vi selvfølgelig forsvarligt på nøgler og koder.


Vi passer på dine ting

Men hvis uheldet er ude er vi selvfølgelig forsikret.


Når vi har ferie eller hvis vi bliver sygdom

Vi tilstræber at det er den samme person der kommer i dit hjem, men ved ferie og sygdom kan der forekomme ændringer.


Hvis du har ferie

Eller hvis du har brug for at aflyse eller flytte en aftale, vil vi meget gerne have besked så hurtigt som muligt, senest 2 dage før.


Vi vil gøre vores arbejde godt

Derfor vil vi også meget gerne have besked, hvis du ikke er tilfreds, eller hvis der skal disponeres anderledes med tiden. Så kontakt os endelig så vi kan lave opfølgende forbedringer.


Når der skal betales

Så sender vi en elektronisk faktura sidst på måneden, betalingsfristen er 5 dage.


Skal aftalen opsiges

så skal det ske med minimum 1 uges varsel.